SARA ARVIDSSON

MIN FÖDELSEDAG

Kategori: Allmänt

Vilken fin dag jag hade igår!
 
Den börja med att min syster ringer och sjunger för mig.
Plinga en del i telefonen under morgonen.
Åkte sedan till skolan och när jag var klar
åkte jag direkt hem till Lena!
 
Där blev jag bjuden på mat och fika, så mysigt <3
Fick även ett paket, rituals produkter. Så snällt!
Sedan hjälpte jag henne att packa, då hon och hennes
Viktor reser utomlands imorgon!
 
 
Sedan åkte jag hem till Örebro igen, fixade
lite hemma och tog på mig nya kläder.
Mot sju tiden kom mamma, pappa och morfar.
 
Jag öppnade presenter, av min syster fick jag
produkter från rituals och skrubbhandskar.
(Hon är så söt och skickar paket via posten)
 
Från mamma, pappa och morfar fick jag pengar, trisslotter,
en ljusstake, produkter och en glasvas! Jätte fint <3
 
Från Linus fick jag att vi två tillsammans ska
till en liten stuga/herrgård i Karlstad för
choklad och vinprovning.
Ska bli så mysigt, i juni ska vi dit och
det ligger precis vid vattnet!
Romantiskt <3
 
Efter presentöppningen gick vi ner till
Bella italia och åt mat!
Avslutade sedan kvällen med Linus
framför en film innan
det var dags att sova.
 
Så tacksam för alla fina
människor runt omkring mig.
 
En riktigt fin födelsedag <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: