SARA ARVIDSSON

EN MÅNAD SEDAN

Kategori: Allmänt

Inte så mycket liv här inne, men har
hänt en hel del sen sist.
 
Maj månad har varit en väldigt fin tid,
sommaren kom så fort att man knappt riktigt förstod.
Är det vår eller är det sommar?
Hoppas detta härliga väder håller
i sig under hela sommaren!
 
Har jobbat väldigt hårt i skolan och det har
gett resultat.
Jag är faktiskt klar! Jag klarade det, så otroligt
stolt över mig själv.
 
Sedan har jag varit på jobb intervju, ska även
på en till intervju! Så jobb kommer nog lösa sig efter
sommaren också!
Känner och hoppas att detta kommer bli en
helt underbar sommar!
 
Även en stor nyhet, som jag inte har berättat här,
men som ni flesta vet. Det mest underbara, att jag ska
få bli moster i augusti! Åh jag längtar verkligen, min syster
är så vacker med sin stora mage <3
 
För några helger sedan var hon hemma och
vi var iväg till Färna herrgård. Tänkte visa lite bilder därifrån!
 
Det var så stort och fint där.
 
Fina syster <3
 
Ja och mami <3
 
Där inne var det massa fina kläder och inredning!
 
Sedan var det dags för afternoon tea. Så otroligt gott, vi satt och mumsa en hel timme.
Speciell deras soppa, är den godaste soppan jag har ätit.
 
Redan massor utav blommor och grönt överallt ute. Gud så bra man mår
utav detta!
 
På måndag börjar jag jobba 100% igen. Har inte gjort det sen slutet på
januari, men tror det kommer gå bra! Hinner göra
det under sju veckor sedan är det dags för semester och
ett nytt jobb! Även en liten bebis kommer att
finnas i våra liv då <3
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: