SARA ARVIDSSON

visste du att

Kategori: Allmänt




. jag gillar att blanda ihop maten, mosa allt osv
. jag hatar när jag får finnar,  kan ibland gråta för en sån vanlig sak
. jag är lite desperat
. jag vill träna mycket mer än de jag gör, men jag gör aldrig något åt de
. jag hatar stress och gillar mest planerade saker
. jag gillar äventyr
. jag blir väldig besviken om någon ljuger mig rakt upp i ansiktet
. jag stör mig på falska personer
. jag gillar att sjunga, men bara seriöst för mig själv
. jag tycker det är sexigare att se två tjejer tillsammans än två killar, men jag tänder inte på det så
. jag sover med duntäcke året runt
. jag hörs inte alls när jag sover. folk har trott jag har varit död
.  jag har 37-38 i skostorlek
. jag tycker ´det börjar bli väldigt mycket "jag" nu
. jag är dålig på att äta frukost
. jag är bra på att äta mat överhuvudtaget
. jag äter allt ungefär förutom lever, lam och mandelmassa
. jag har alltid undan plockat på mitt rum 
. hejsvejs<3



 
Kommentera inlägget här: