SARA ARVIDSSON

23-30 december

Kategori: Allmänt

old
 
 
Har haft riktigt bra dagar hemma nu över jul. 
Vi har för det mesta tagit det lugnt och haft det
mysigt hemma. Blev dock en lång dag på fredagen, vi var först och hälsa
på Linus familj och sedan åkte vi till Marieberg för att
få håret klippt av duktiga Emma! Hon färgade även bort min utväxt
vilket var väldigt skönt. 
 
Vi fick också mycket fina julklappar och jag tog
även med lite grejer som jag hade kvar hemma, så
en hel del packning blev med tillbaka. 
 
Vi kom hem vid nio tiden i söndags 
och hann bara med att äta och packa upp allt. 
Igår tog jag det mest lugnt i lägenheten, var och träna mot eftermiddagen. 
Har världens träningsvärk idag... 
Sedan idag så kom Lina över till mig och spenderade
nästan hela dagen här! Vi prata och planerade lite
inför morgondagen. Helt sjukt att det redan ska bli 
ett nytt år, tiden går så fort.
 
 
Men vi ska nog ta det lite som det kommer imorgon,
det blir iallafall middag
och gott att dricka hemma hos oss.
Sedan vart kvällen slutar får vi se!
 
Gott Nytt År! ♥
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: