SARA ARVIDSSON

Glad alla ♥ dag

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
I fredags efter jobbet så var jag och
lämna in min timsedel på jobzone, efter det
var jag och Linus på Storo-storcenter och kolla efter
en ny mobil till honom. Sedan blev det en lugn kväll hemma. 
 
Igår så var det glad alla ♥ dag. Började med en mysmorgon hemma med
Linus, tog det lugnt under dagen och sedan hade
Linus en överraskning till mig. Kl.18.00 skulle jag vara klar och då åkte
vi iväg. Vi åt först mat på en fin restaurang och sedan
var det dags för bio som han hade bokat! 
 
Fifty shades of grey såg vi och det är nog första gången
en film stämmer in ganska bra från böckerna. Har bara läst första boken och
jag tyckte dem hade gjort filmen bra utifrån den!
Vi kom hem runt tolv tiden och hade det mysigt
hemma. ♥
 
Idag sov vi ut länge och jag har precis ätit frukost
i sängen framför oth. Ska nog bara ha en riktigt skön
hemma dag idag, blir nog en sväng till solariumet senare. 
Sedan blir det att laga mat och fixa matlådor, ladda upp inför en
ny jobbvecka!
Ha en fin söndag ♥
 
 
Kommentera inlägget här: