SARA ARVIDSSON

SEMESTER

Kategori: Allmänt

Den här sommaren blev inte riktigt
som jag hade tänkt mig.
Har mått upp och ner varje dag, varit trött,
förvirrad, glad, ledsen, chockad..
 
Inom två veckor har vi varit
på två begravningar vilket har
varit väldigt jobbigt.
Samtidigt som sin egna vardag ska
funka och rulla på, så mår man samtidigt konstigt mellan allt.
 
Men nu har jag semester i två veckor, ska
bli så skönt! Ska verkligen njuta och ta en dag
i taget. Så får vi se vad vi hittar på, vi har några planer men
det beror lite på vädret också!
 
Men mitt i allt har vardagen funnits ändå
och har några bilder på det.
 
Varit ute på sjön & åkt båt med släkt och familj.
 
Mysigt ute på balkongen.
 
Mys dag på stan med mamma.
 
Tagit promenader bland fåren.
 
Har kommit igång med träningen igen!
 
Fått fina rosor från mina föräldrars trädgård.
 
Mysfrukost ute på balkongen.
 
 
Kommentera inlägget här: