SARA ARVIDSSON

LÅNGA DAGAR & JUL-LEDIGHET

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Julbordet som jag var på
i fredags var jätte trevligt och bra show.
Dem som uppträde under liveshowen var så duktiga!
Gud vilka sångröster dem hade.
 
Maten ska vi inte ens tala om hur mycket
det var och så gott! Så första rejäla julmaten
är gjord. Kommer bara vilja äta det på julafton och sen är
det bra, haha!
 
Efter maten och drinkar efter drinkar så
var det dansgolv och karaoke som gällde.
En arbetskamrat till mig är
jätte duktig inom musik och har en väldigt
fin sångröst, så vi peppade henne så sjöng
hon två gånger för oss! Så mysigt bland alla
ljusslingor, stjärnor och juldofter!
Härlig jul känsla fick man.
 
Nu är det inte långt kvar till jul.
Vi hade personalmöte i måndags så
det blev hel dag på jobbet.
Vi fick även veta att vår ledighet
som vi har sökt om är beviljat.
Så jag jobbar fram till den 22 december och
börjar jobba igen den 8 januari!
Så två veckors ledighet. Ska bli så skönt verkligen!
 
I tisdags stängde jag på jobbet så
blev en till heldag på jobb.
Men idag öppnade jag så fick sluta redan vid
ett. Så har haft en riktigt mys dag hemma för mig själv.
Tänt ljus, kollat på serier, lagat mat och
bara tagit det lugnt.
 
Två dagar kvar sedan helg igen <3
 
 
Kommentera inlägget här: